Poczta chce znaleźć nowe źródła przychodów, a do tego obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów. Tym samym Poczta Polska inwestuje w startupy.
Dziewięciu uczestników
Wspólnie z funduszem HardGamma Ventures Poczta wybrała dziewięciu uczestników programu „GammaRebels”. Jego celem jest połączenie początkujących innowatorów z zasobami operatora pocztowego.
Program finansowany będzie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Każdy z uczestników może liczyć na 200 tysięcy złotych na testowanie swoich rozwiązań, choć nie tylko startupy mogą być zwycięskie. Poczta Polska ma bowiem nadzieję, że dzięki nowoczesnym rozwiązaniom jej usługi zyskają na jakości, co spowoduje zwiększenie liczby jej klientów.
Oczywiście z oceną projektu trzeba poczekać. Wydaje się jednak, że pomysł jest bardzo dobry i rzeczywiście może przynieść temu operatorowi wiele korzyści.