Strona głównaPoradnikPozycjonowanie stron - 3 skuteczne metody

Pozycjonowanie stron – 3 skuteczne metody

Data:

Wybrane dla Ciebie

Emigracja zarobkowa, a skłonność do wyjazdów

Wielu wydaje się, że emigracja zarobkowa wśród Polaków jest...

Dlaczego fiskus nie rozstrzyga wątpliwości na korzyść podatników?

Od dnia 1 stycznia ubiegłego roku obowiązuje zasada rozstrzygania...

Niemiecki startup rozdaje tysiąc euro za nic

Wielu dla takiego projektu bez wątpienia oddałoby wiele. Otóż...

Prezydent w referendum zapyta o wprowadzenie euro?

Kiedy i czy w ogóle Polska przyjmie euro? Wydaje...

EFPA Europe dąży do opracowania wspólnych europejskich certyfikatów dla doradców finansowych

Europejskie Stowarzyszenie Planowania Finansowego (EFPA), wraz z przedstawicielami Komisji...

Nie wystarczy stworzyć stronę internetową, aby osiągnąć sukces w sieci. Kluczowe znacznie ma jej pozycjonowanie, a więc osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na określoną frazę. Oto trzy skuteczne metody na pozycjonowanie stron, które warto znać i stosować.

  1. Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
  2. Właściwy dobór fraz kluczowych
  3. Pozycjonowanie stron zacznij od optymalizacji

Metody pozycjonowania można podzielić na dwie grupy – on-site i off-site. Pierwsze dotyczą optymalizacji zawartości strony internetowej, natomiast drugie odnoszą się do działań poza serwisem. Największy sukces można osiągnąć, łącząc techniki z obu kategorii.

Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania osiągają strony użyteczne zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów Google. Te drugie oceniają poszczególne witryny nie tylko na podstawie samych treści, ale również wzmianek o nich na innych portalach, np. tych zbliżonych tematycznie. Chcąc skutecznie pozycjonować własną stronę internetową, warto więc zadbać o link building, a więc zdobywanie odnośników do własnej strony www z innych witryn. Nie można też zapomnieć o linkowaniu wewnętrznym, a więc umieszczaniu odnośników do poszczególnych podstron witryny na własnej stronie. Takie działanie nie tylko podnosi wartość serwisu dla robotów Google, ale również ułatwia użytkownikom poruszanie się na stronie.

Właściwy dobór fraz kluczowych

Skuteczne pozycjonowanie stron nadal opiera się na frazach kluczowych, po których internauci wyszukują treści w wyszukiwarce Google. Ich prawidłowy dobór jest więc kluczowy dla powodzenia całej kampanii. Trzeba więc zastanowić się, czy strona będzie pozycjonowana lokalnie, czy na większą skalę, oraz jakie frazy będą dla niej najlepsze i pozwolą na uzyskanie jednego z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania. W tej materii warto poprosić o pomoc specjalistów z agencji dolp.pl, którzy pomogą wybrać odpowiednie frazy kluczowe.

Pozycjonowanie stron zacznij od optymalizacji

Dobra strona internetowa jest responsywna i wypełniona użytecznymi treściami, działa szybko oraz zawiera odpowiednie meta-tagi. Optymalizacja wszystkich elementów strony www wymaga dużo pracy i energii, jednak działania te są bardzo opłacalne – w wielu przypadkach znacznie przyspieszyły proces pozycjonowania. Te czynności mają bardzo szeroki zakres – począwszy od kwestii technicznych, przez zawartość witryny, aż po jej wygląd i układ poszczególnych treści. Informacji o tym, jak zoptymalizować witrynę, dostarcza blog SEO

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco!

Subskrybuj powiadomienia
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x